Home » , , , , , , » Kongen og jeg (1956) Watch Streaming

Kongen og jeg (1956) Watch Streaming

Full Streaming Kongen og jeg in HD Format. Play Movie Kongen og jeg in High Quality Video. Watch Full Movie Kongen og jeg in High Definition Quality. Play Streaming Kongen og jeg in Best Look Video Format. Download Full Kongen og jeg in Best Quality.


Now you can see a full beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : Italiano, English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,IT,
  • Aktører film :Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rita Moreno (Tuptim), Carlos Rivas (Lun Tha), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Martin Benson (Kralahome), Alan Mowbray (Sir John Hay), Rex Thompson (Louis Leonowens), Terry Saunders (Lady Thiang)

0049408

Kongen og jeg the correct film produced by Twentieth Century Fox Film Corporation, possessing beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

When I første found out about denne film er jeg ikke helt sikker in the event i the type of idé or not. Efter at have set det I'll just use to say we really appreciate. I definitely recommend denne film for those that love the genre Drama, Musik, Romantik, . Might want to ur det for no cost by simply klikke submit og tilmeld, you can ur thousands of nyeste filmtitler for free.

... Online Streaming Kongen og jeg in HD Video 1080p ....




Musical : Oscar Hammerstein II, Hairstylist : Helen Turpin, Novel : Margaret Landon, Screenplay : Ernest Lehman, Art Direction : John DeCuir, Assistant Director : Eli Dunn, Director : Walter Lang, Set Decoration : Paul S. Fox, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Set Decoration : Walter M. Scott, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Original Music Composer : Richard Rodgers, Producer : Charles Brackett, Costume Design : Irene Sharaff, Makeup Artist : Ben Nye, Editor : Robert L. Simpson
Sikker, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg 100% længde og find den forbindelse til dette flick Kongen og jeg in High Definition Format.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

You've just seen the movie categories Drama / Gyser / Historie / Kriminalitet / Mysterium / Romantik / Thriller titled Kongen og jeg (1956) Watch Streaming. You can bookmark this page with the URL https://onlinefilmdanmark.blogspot.com/2017/05/kongen-og-jeg-1956-watch-streaming.html. Thank you!
Kongen og jeg (1956) Watch Streaming 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Online Film Danmark - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger